خبرهای داغ:
فرماندار فامنین:

اصناف همکاری قابل توجهی با ستاد مقابله با کرونا داشتند

فامنین-فرماندار فامنین گفت: در تعطیلات اخیر اصناف همکاری قابل توجهی در راستای مصوبات ستاد مقابله با کرونا داشتند که از این عزیزان بابت این همراهی تشکر می‌کنیم.
کد خبر: ۹۳۶۷۰۲۷
|
۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۸

اصناف همکاری قابل توجهی با ستاد مقابله با کرونا داشتندبه گزارش خبرگزاری بسیج از فامنین، سیدمجید شماعی فرماندار شهرستان فامنین به منظور نظارت بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به صورت سرزده به عزاداران حسینی رفت تا پیاده‌سازی فاصله‌گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی را مورد ارزیابی و بررسی قرار دهد.

وی در این بازدید‌ها خطاب به مسئولین هیئات مذهبی فامنین، گفت: سلامتی عزاداران اباعبدالله الحسین (ع) باید در هیأت مذهبی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار شهرستان فامنین با اشاره به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در هیئات مذهبی عنوان کرد: هیئات مذهبی شهرستان نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد کرونا اهتمام ویژه داشتند و این همکاری نشان از آن دارد که می‌توان از این ظرفیت در راستای مهار کرونا بهره‌مند شد.

وی افزود: خوشبختانه در تعطیلات اخیر اصناف همکاری قابل توجهی در راستای مصوبات ستاد مقابله با کرونا داشتند که از این عزیزان بابت این همراهی تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات